[Ossm-members] VmWare инсталација на Ubuntu 7.10

Toni Kostov toni.kostov at gmail.com
Mon Dec 10 09:42:51 UTC 2007

Georgi Stanojevski wrote:
> Симни си ја најновата верзија од http://www.vmware.com/download/server/.
>  Регистрирај си се за сериски.
>
> После прочитај тука што пишува за any-any закрпата.
>
> http://www.howtoforge.com/installing-vmware-server-1.0.4-on-ubuntu-7.10

Тоа што го инсталирав беше vmware workstation. Имаше и сериски. Server
верзијата е бесплатна? Што е разликата? Имаат милијарда различни
продукти. Човек да се изгуби во изборот. :-)
А, статијата на howtoforge ја прочитав, но таму се однесуваше на server,
а не на  workstation. Исто така и линкот до any-any закрпата не работи.
Доцна беше да пребарам на Google. Сабајлево ја најдов од друго место, но
дури вечер ќе пробам.

--
Toni Kostov