[Ossm-members] Алтернатива

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Dec 12 03:07:16 UTC 2007

> OpenDisc е колекција од OpenSource програми и алатки.
> Јас го симнав OpenEducationDisc со едукативни програми.
> Сите тие ги имате (или повеќето), меѓутоа убаво е да се
> имаат на едно место. Последната верзија е од октомври 2007.
> Може да се најде на:
>
> www.theopendisc.com

да бе ... дури на Fedora DVD-то што го делевме пред некое време (и уште се
наоѓа низ градов) додатно го има и opendisk (порано opencd). И тоа со софтвер
на македонски (Firefox, Thunderbird и OpenOffice) и англиски (истите+сите
други).

> Исто така им се извинувам на сите кои ќе ми најдат еден куп граматички
> грешки,
> несоодветни зборови и сл. ама пишувам на брзина со еден куп луѓе кои сноват
> околу мене и нешто прашуваат и бараат.

нема гајле.. само избегавај да пишуваш пораки на НОВА тема, со тоа што стискаш
reply на некоја друга тема... ако ја видиш архивата ваљда ќе сфатиш зошто
http://hedona.on.net.mk/pipermail/ossm-members/2007-December/thread.html#8272
(исто изгледа и кај мене, а и кај сите што користат асален mail програм).

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа