[Ossm-members] Алтернатива

DZvonko Nikolov dzvonko7 at nerdshack.com
Wed Dec 12 22:01:46 UTC 2007

Дамјан Георгиевски wrote:

> нема гајле.. само избегавај да пишуваш пораки на НОВА тема, со тоа што стискаш
> reply на некоја друга тема... ако ја видиш архивата ваљда ќе сфатиш зошто
> http://hedona.on.net.mk/pipermail/ossm-members/2007-December/thread.html#8272
> (исто изгледа и кај мене, а и кај сите што користат асален mail програм).

Ух, видов. Повторно се извинувам. Сфатив. Благодарам.

BTW, кажете некој асален mail програм кој поддржува повеќе account-и,
мал е, брз и поддржува антички машини (P1-166 или P2-333).
Сега користам Thunderbird. Се подига со саати.

Ако некој прави некој музеј или сл. со задоволство ќе му ја отстапам
антиката.
Ако сакате имам и постари ;)))

Поздрав
Ѕвонко Николов