[Ossm-members] VNC na Ubuntu 7.10

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Dec 17 17:01:21 UTC 2007

> Имам една постара машина П3 која ја користам како фајл сервер, веб и
> database сервер и слично и на неа имам инсталирано Убунту 7.10. Направив
> некоја скрипта да ми се стартува VNC серверот како сервис, така што ќе
> можам да пристапувам на оваа машина преку друг компјутер. Оваа скрипта
> се стартува секогаш кога ќе се логирам (се логирам преку екранот за
> најава), па бидејќи немам монитор приклучен на машината, логирањето го
> правам на слепо. Сакам скриптата да се стартува на секое стартување на
> машината (на подигање на Убунту), уште пред да се логирам, така што нема
> [...]

појма неам каква скрипта си правел НО.. еве ќе ти кажам јас како правам за
слична работа.

Во rc.local имам:
su - damjan -c "vncserver -geometry 800x600"

во /home/damjan/.vnc/xstartup имам

#! /bin/sh
nicotine &
exec /usr/bin/openbox

и има
/home/damjan/.vnc/passwd
кој е направен со vncpasswd

некои посебни скрипти/мипти не ти треба. VNC сервер дига vnc и си старта
посебна сесија и си бара свој passwd.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа