[Ossm-members] VNC na Ubuntu 7.10

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Mon Dec 17 17:24:34 UTC 2007

On Dec 17, 2007 6:15 PM, Vlado Peshov <vlatkop at gmail.com> wrote:

> Можеш и да ја ископираш во /etc/init.d  и преку update-rc.d defaults
> ime_na_skripta да ја регистрираш преку симболички линкови во соодветниот
> /etc/rc{0123456}.d
> Доколу ја разгледаш update-rc.d наредбата ќе видиш и дека можеш и да
> менуваш run-level за старт/стоп на соодветната скрипта (за да не користи
> defaults).
> За ова ќе ти треба некоја скрипта како овде:

> Така можеш и лесно да си правиш invoke-rc.d vncserver start/stop или
> /etc/init.d/vncserver start/stop
> Најлесно стави во /etc/rc.local и фурај :)

> [...]

Заборавив да спомнам дека не ти треба да ја покреваш заедно со X околина
туку подигни си ја во конзолски мод на работа.
А доколку сакаш тоа да го постигнеш ќе наместиш да автоматски ти се најавува
ГНОМЕ/КДЕ со некој си корисник (за GNOME System-->Administration-->Login
Window) и за него ќе ставиш (System-->Preferences-->Remote Desktop) тоа што
ти треба...