[Ossm-members] VNC na Ubuntu 7.10

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Mon Dec 17 17:15:05 UTC 2007

On Dec 17, 2007 4:42 PM, Arangel Angov <ufo at linux.net.mk> wrote:

> На пон, 2007-12-17 во 16:35 +0100, Toni Kostov напиша:
> ова?
>
> Стави ја во /etc/rc.local.

Можеш и да ја ископираш во /etc/init.d  и преку update-rc.d defaults
ime_na_skripta да ја регистрираш преку симболички линкови во соодветниот
/etc/rc{0123456}.d
Доколу ја разгледаш update-rc.d наредбата ќе видиш и дека можеш и да менуваш
run-level за старт/стоп на соодветната скрипта (за да не користи defaults).
За ова ќе ти треба некоја скрипта како овде:

Така можеш и лесно да си правиш invoke-rc.d vncserver start/stop или
/etc/init.d/vncserver start/stop
Најлесно стави во /etc/rc.local и фурај :)

Поздрав