[Ossm-members] PLC

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Thu Feb 1 18:52:10 UTC 2007

On 2/1/07, Bozidar Proevski <bobibobi at freemail.com.mk> wrote:

> Во четврток 1. февруари 2007 16:30 Vlado Peshov напиша:
> (Programmable
>
> Контролер со програмабилна логика.
> (евристика за англискиот јазик: читај одназад)

На  македонски во нашата наука од таа област е прифатен терминот управување,
оттаму и предмети на ФЕИТ како Основи на автоматско управување или Дискретни
системи на управвување,
затоа во овој случај ќе биде Управувач со програмабилна логика (иако овој
програмабилна зборов воопшто не ми се допаѓа, како се вклопува на
македонски)

--
Igor Stamatovski