[Ossm-members] Анкета

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Feb 6 11:11:21 UTC 2007

On 2/5/07, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:
> И? Знаеме дека е потребно унифицирање на термини. Вистинскиот >проблем е во тоа што нема кој да ги унифицира. Треба некој да се пријави >да ја брка работава со МАНУ, Министерство X, Метаморфозис. Ете имаше >еден таков проект, сигурно не згасна поради тоа што имаше *многу* >доброволци за да го сработат потребното.

Значи има потреба од унификација, нема кој да го работи тоа, а ако
некој се пријави постои стравување дека целата работа нема да може да
се контролира.

Можеби треба да се најде поголем и појак камшик (закон) за да ги
мотивира луѓето да да работат. Можеби треба да влијаеме кај некој
"главуч" кој ќе успее да им наметне (законски, правно) на тие
организации да поработат на оваа проблематика.

Можеби доволно е да се спомне дека овој проект е дел од националната
стратегија за ИКТ (активност броој ПР4.16) и дека никој ништо не
сработил :)
Да направиме анти кампања и може некој ќе се свести :)

Друга опција е да чекаме финсиерите на проектот да му спискаат на
Метаморфозис (тие се носител на проектот) дека ништо не е сработено.

бтњ: пишува дека пректот е започнат во 2005 година

>Ако немаме намера или не сме моќни да смениме нешто може барем да ги
>прекинеме дискусииве и да не си го губиме времето.

Се сложувам со тебе. Ако се нафатиме да правиме нешто да го сработиме
до крај како што треба.

ПОЗДРАВ, Чомбе