[Ossm-members] Scribus - форматирање на текстот

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Feb 19 11:14:05 UTC 2007

On 2/18/07, Арангел Ангов <ufo at linux.net.mk> wrote:
> Сакам да увезам текст во Scribus од .odt датотека и да го задржам
> форматирањето (пр. bold, italic итн.). Пробав се и секако ми се филтрира
> текстот и излегува неформатиран. Има некој што има искуство со Scribus?

При работа со DTP вообичаено е да увезеш обичен текст па да го
форматираш во програмата. ;)

Ѕирни ги овие врски може ќе ти бидат од корист:

http://wiki.scribus.net/index.php/Export/Import_capabilities_of_Scribus,_OpenOffice.org,_Inkscape,_GIMP,_and_Krita
http://docs.scribus.net/index.php?lang=de&page=importhints3

Видов и дека некои увезувањето од .odt го имаат пријавено
како bug
http://bugs.scribus.net/bug_view_page.php?bug_id=0003621
http://bugs.scribus.net/bug_view_page.php?bug_id=3531

Ова е одамна пријавено и решено.

Видов и дека некои имале истри проблеми поради користење
на некои специјални знаци во патеките на документите (ова
генерално важи за m$ win)

ПОЗДРАВ, Чомбе
--
Advice for software developers and horse racing enthusiasts: Avoid hacks