[Ossm-members] Пропаганда

DZvonko Nikolov dzvonko7 at nerdshack.com
Mon Feb 26 22:51:14 UTC 2007

Здраво,

Сите основни училишта во Македонија кои имаат компјутери од
кинеската донација имаат Убунту линукс и ОпенОфис (мислам
дека е некоја 1.5х верзија: и виндоус и линукс верзија) така да за
изведување на настава на ОО и линукс ги имаат сите предуслови,
така да треба само добра волја и желба. Опрема има, се е инсталирано
и сетирано. Само треба да се почне. Не сум сигурен дали Фирефокс-от
е на македонски. Како и да е, јас веќе предавам линукс и ОО (јас сум
наставник во ОУ во Струмица). Малку, ама наоѓам луфта. Приемот е супер.
Сега планирам да ангажирам и колешка во друго училиште да почне
со ОО и Убунту. Неколку пати порачав бесплатни ЦД-а со Убунту и
бесплатно ги поделив на учениците. Неколкумина ги инсталираа и ги
користат како втор ОС. Ова треба да се направи во сите училишта.
Ако не друго, децата да имаат знаат дека имаат избор и алтернатива.
Ако толку сакате да растурате ЦД-а, пуштете по школите неколку.
Барем ќе паднат во вистински раце, а не како подметачи за чаши ;-))
Сигурно ќе се најде некој да ги инсталира и да ги користи.
Се може да се направи, ако се има желба.
Ако сакате да ги користите наставниците од ОУ или средните, најлесно
е преку Здружението на Информатичарите на Македонија. Ако сакате,
ќе ви дадам контакт.

За фирмите, не сум сигурен дека некоја фирма ќе експериментира. Тие
не се ентузијасти како вас. Треба да им понудите нешто што неможат да
го одбијат ;-))) Инаку, нема ни да разговараат на таа тема. Верувајте, сум
правел такви муабети.

Поздрав
Ѕвонко Николов