[Ossm-members] Превод на GNU Манифестот

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Tue Feb 27 23:11:54 UTC 2007

Во среда 28. февруари 2007 00:49 Aleksandar Balalovski напиша:

> Па да, само што ја има и на сајтот на оССМ:
> http://www.slobodensoftver.org.mk/dokumenti/gnu_gpl_mk.html
>
> Мајко...

Од сајтот на мк.википедија
http://mk.wikipedia.org/wiki/ГНУ_Општа_Јавна_Лиценца
Внимание!
 На оваа статија ѝ е потребно правилно форматирање, категоризирање, граматика,
интервики и слично. Може да помогнете со тоа што ќе ја уредите и
трансформирате во стандардна вики-статија.

Освен тоа, преводот е прегледан и од дипломиран правник и од судски
преведувач. Знам дека е ова неофицијален превод, ама тоа не значи дека не
мора да биде направен професионално.
Барем мене ми се овие карактеристики битни!

Поздрав Боби