[Ossm-members] Следна средба

Арангел Ангов ufo at linux.net.mk
Wed Jan 3 18:35:43 UTC 2007

На сре, 2007-01-03 во 19:22 +0100, Дамјан Георгиевски напиша:
> Ако има интернет може и да се средат некои работи, ко на Уфо лаптопот
> (конечно?!?) или некој друг лаптоп ubuntu/kubuntu инсталирање кодеци и сл.

За мојот лаптоп ќе треба најмалку уште една машина, за да се подеси
netboot околина и да се подигне инсталација од мрежа.. останува уште да
проверам дали мрежната ми е PXE able. :)

RevolutionOS да го гледаат малце да им се разјасни на луѓево што се
случува?
--
Арангел