[Ossm-members] Следна средба

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Jan 3 19:10:30 UTC 2007

Здраво

On 1/3/07, Дамјан Георгиевски <penguinista at mail.net.mk> wrote:
> [...]

9ти е првиот работен ден после празниците, од 12ти почнуваат
колоквиуми, па после има испитна сесија до средината на февруари.

Мислам дека е најдобро да се собереме сега на 9ти па после тоа негде
во втората половина на февруари

> Може да гледаме некоја презентација или сл (Stallman, Lessig или сл?).
> Колку луѓе тука гледале предавање на Stallman?

Повеќето луѓе на етф не ни знаат кој е Stallman (За Lessig уште
помалку) така да тоа би можело да биде интересно (некој да каже некој
збор за Сталман и после да гледаме некоја презенација или пак некој
филм, Revolution OS, Code Linux и слично). Нешто опуштено.

Секако дека во игра е и лаптопот на Уфо, ама интернетот може да биде проблем.

ПОЗДРАВ, Чомбе