[Ossm-members] ubuntu 6.10, firefox 2.0.0.1 patchiran kojznae so shto...

Georgi Stanojevski glisha at gmail.com
Sun Jan 7 15:47:08 UTC 2007

Пробувам ubuntu 6.10. Инсталиран е firefox -2.0.0.1+0dfsg-0ubuntu.6.10.

1. Дали и кај некој друг http://www.t-mobile.com.mk/ менијата ги
покажува под тој флешот горе?

На обичен 2.0.0.1 од Мозила си е се во ред и во Виндоус и на Слеквер.

2. http://isengard.unet.com.mk/~georgi/ssm/nov/ дали кога ќе се пројде
со маусот врз иконите ја ујебува позадината и ја прави фиксна.

3. На http://www.b-list.org/weblog најдолу градиентот а и горе кај мене
ги ујебува .png градиентите?

На обичен 2.0.0.1 од Мозила си е се во ред и во Виндоус и на Слеквер.

Сепак најверојатно е до страниците ама ме нервира што во обичен Фајрфокс
си ги покажува како што треба. :(

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!