[Ossm-members] OOo i furmuli

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Jan 8 22:51:22 UTC 2007

Здраво,

Незнам кој какво искуство има со OpenOffice Writer,
ама да си знаете за да напишете некоја формула во
текстот ќе ви падне косата. Тешко срање е тој уредувачот
за формули, ако уопште може да се нарече уредувач, пошто
тоа е едно поле за текст во кое треба се внесе скриптата која
ООо ќе ја претвори во формула. Ко да не можеле нешто посложено
да направат, да учиш цел скрипт јазик за една скапана формула.
Многу време се губи за да напишете некоја проста формула.
Белким ќе се сетат да направат нешто што барем наликува на
M$ Equation editor.

Тоа што сакав да го направам го имате на следниот линк:
http://picasaweb.google.com/chombium/Misc/photo#5017795498832300274

Времето кое ми беше потребно да го направам е 10тина минути и
на крај пак не го добив она што го сакав, затоа што ООо сам го одбра
соодносот на големината на фонтовите, па индексите за горната граница
за производите се преклопија со знаакот за производ :(

BTW: Copy-Paste на формула напишана во Ворд работи џам во ООо и
        одзема многу помалку време за пишување ;)

Со тешко срце признавам дека уредувањето формули во Ворд е "way ahead better"
него во ООо
Таман мислев нешто поозбилно да правам во ООо и удрив во ѕид :'(

ПОЗДРАВ, Чомбе