[Ossm-members] OOo i formuli

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Mon Jan 8 23:45:26 UTC 2007

Во вторник 9. јануари 2007 00:04 Dean Josevski напиша:

> Работењето на формили во ООо е повеќе слично на LaTeX. Затоа изгледа на
> почетокот посложено за работа.

Напротив, мене уште од почетокот ми беше поедноставно отколку M$ EqEdit (или
како се вика таму). Освен тоа е далеку побрзо.

> Тоа што сакав да го направам го имате на следниот линк:
> http://picasaweb.google.com/chombium/Misc/photo#5017795498832300274

Ја пробав формулата кај мене (mdv2007), и се рендерира како што треба.

> Времето кое ми беше потребно да го направам е 10тина минути и
> на крај пак не го добив она што го сакав, затоа што ООо сам го одбра
> соодносот на големината на фонтовите, па индексите за горната граница
> за производите се преклопија со знаакот за производ :(

Мислам дека сето тоа е конфигурабилно, кога ќе вметнеш објект за формула во
Writer, види во менито „Форматирај“.

Со лесно срце ти кажувам дека грешиш :) Мислам дека е обратно.

Ѕирни ги линковиве...

http://documentation.openoffice.org/manuals/oooauthors/MathObjects.pdf
http://documentation.openoffice.org/faqs/formula/index.html

Поздрав Боби

П.С.
> http://picasaweb.google.com/chombium/Misc/photo#5017795498832300274

Зошто страницава на Google не работи како што треба со Konqueror? Кај да им
пријавам баг?