[Ossm-members] ubuntu 6.10, firefox 2.0.0.1 patchiran kojznae so shto...

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Jan 9 13:40:35 UTC 2007

> Пробувам ubuntu 6.10. Инсталиран е firefox -2.0.0.1+0dfsg-0ubuntu.6.10.

2.0.0.1 firefox од mozilla.com, slackware

> 1. Дали и кај некој друг http://www.t-mobile.com.mk/ менијата ги
> покажува под тој флешот горе?

Прво е логото T-mobile, па под него javascript менијата, па доле има некој
flash.

> 2. http://isengard.unet.com.mk/~georgi/ssm/nov/ дали кога ќе се пројде
> со маусот врз иконите ја ујебува позадината и ја прави фиксна.

фиксна?
не приметив ујебување

> 3. На http://www.b-list.org/weblog најдолу градиентот а и горе кај мене
> ги ујебува .png градиентите?

у реду ми личат градиентите

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"We think it's a great consumer win, and it's a great industry win, to be able
to ensure that with good copy protection, you can have so much functionality
for the user", Jordi Rivas, Microsoft Director of Technology