[Ossm-members] besplatna obuka za MS Office od vladata...

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Jan 16 18:40:28 UTC 2007

On Tuesday 16 January 2007 17:06, Stojance Dimitrovski wrote:
> Ако не можат да се носат дома, каква алатка за учење ќе биде тоа? Учи
> сега - дома заборави. Многу глупа идеа. Ја сам ќе си купам - ако треба.
> Многу се слатки!

Абе тешки да има и така Линукс достапен за децата. Впрочем не, тешки и така
нека има слободен софтвер и можност за запознавање со него за децата.

А заедницата треба да се заинтересира за следното: Ако се набават компјутери
со Линукс (знам дека се работи за модификувана верзија), можеби ќе можеме да
повлијаеме на закоравените срца на професорите за можноста тие да предаваат
содржини за слободен софтвер на дел од нивните часови? Можеби ќе можеме да
предложиме идеја да се популаризира образувањето на кадарот за работа со
слободен софтвер, преку новото МИКТ ? Тогаш се ќе е полесно.

Идејата за OLPC е добра, но како што кажа Дамјан, дали нам ни треба кога во
Македонија веќе имаме имплементирана и осакатена инфраструктура на Линукс
системи кои не се користат туку само форматираат.