[Ossm-members] корисници на thunderbird

Новица Наков novica at bagra.org
Sat Jan 27 17:47:10 UTC 2007

> Гледам работава е за одржување на преводот, па еве ќе се пријавам јас.

Сигурен си? Немој да се откажеш после 5 дена. :)

> Само треба некој да ме воведе во преведувањето зошто до сега не сум имал
> никаква допирна точка со таа процедура.

Вака за почеток. Треба да се појави TB beta на македонски денес-утре. Па прво
да ја инсталираш и да ги прочепкаш сите опции. Користи го како што го
користиш и гледај дали има лоши ствари.

--
Новица

"All that is necessary for the triumph of evil
is that good men do nothing." - Edmund Burke