[Ossm-members] корисници на thunderbird

Savage savage790 at gmail.com
Sat Jan 27 22:05:01 UTC 2007

Новица Наков wrote:
> Вака за почеток. Треба да се појави TB beta на македонски денес-утре. Па прво
> да ја инсталираш и да ги прочепкаш сите опции. Користи го како што го
> користиш и гледај дали има лоши ствари.

Како прво, гледам моментално има некоја 2.0.0.1 верзија. Тоа ли е?

Како второ, уште сега да си кажам дека неам намера да се префрлам на
македонска верзија. Има ли начин да терам две инсталации на ист
компјутер (зборувам за WinXP)? Таман за споредба кое шо е и како треба
да се преведе, зошто инаку ќе се изгубам во македонските термини (затоа
до сега избегавав апликации на македонски).

--
Savage