[Ossm-members] средување на преводот на thunderbird 2.0

Stojance Dimitrovski sdimitrovski at gmail.com
Tue Jan 30 17:23:31 UTC 2007

On Tue, 2007-01-30 at 18:05 +0100, Aleksandar Balalovski wrote:

> Ова беше малку глупаво. Дека некои не сакаат да користат поим датотека не
> значи дека треба да се осакатуваат други работи или пак да се преведува како
> Фајл во иднина. Не значи дека ако „иди“ во Ск е „оди“ не треба да го има во
> речникот (истото важи и со битолското „му/и“ реков)

Се слагам. Никој, па дури ни наставничката по македонски кај нас не
користи „Датотека“ за менито File. И она го вика фајл.

Многу ни е прост јазикот, а и сите други словенски јазици. На пр. кога
го преведував Славејче имаше едно: Edit = Уреди и Devices = Уреди...
Малце е збунувачки. И како да го преправам „Направи“??? :)

Да се користи Фајл е подобро од Датотека, ама и по-современиот човек,
мислам оние што се >= 30 години ќе разберат што значи. Исто ти се фаќа.

:-D

--
I trust everyone, it's the devil inside them I don't trust.