[Ossm-members] средување на преводот на thunderbird 2.0

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Jan 30 18:06:25 UTC 2007

On Tuesday 30 January 2007 19:03, Арангел Ангов wrote:

Божидар: ок, низи :)

> [...]
> тоа е факт, нема што да се залажуваме. Така е во сите школи, така е во
> сите фирми, еве и Стојанче кажува дека неговата професорка го користи
> 'Фајл' иако во учебникот и пишува 'Датотека'. Едно е како треба друго е
> како се практикува во реалниот свет.  Немам слушнато ни од еден човек од
> сите со кои што сум правел муабет последнава година да ми рече датотека
> наместо фајл. Тоа е реалноста со тоа треба да се справиме. Ако го
> преведуваме упорно 'Датотека' сигурно нема да ги одвикнеме старите и да
> ги научиме младите да го користат тој збор, едноставно тоа не е доволно.

Гадно, гадно. Сега, решение? да се менува секаде? да не ги поправаме тие што
велат фајл наместо датотека? да не ова...да не она...? Кажете што ќе испадне,
еве и Јове нека каже, тој координира Гномк, Божидар мКде.

> ПС Новица, дискусијава е потребна не сери.

Новица с@#$%ри на листа? Бљак...
Него, Новица, се работи за општа дискусија бидејќи ако Таг го преведеш како
Етикета, а Датотека го вратиме на Фајл, се губи компатибилноста, шо знам...