[Ossm-members] Неслободен софтвер во дистрибуции

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Jul 2 13:00:47 UTC 2007

На пон, 2007-07-02 во 14:55 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:
> Постојат такви скрипти веќе.
> И што сеа и дебатирањето можеби е лошо?

Трошење време е само. Сите го знаеме ова што го збориш. Ако те мачи тоа
што Arch не е слободна според стандардите на РМС тогаш не ја користи, и
немој да слушаш mp3ки и да гледаш филмови и клипчиња на било која друга
дистрибуција пошто баш најдобрите кодеци кои што ти овозможуваат да ги
правиш овие работи се неслободни. Некој спомна flash? :)

Btw, Debian уште од времето важи за дистрибуција што доаѓа у комбинација
со неслободни пакети.

PS Јас колку што знам РМС користи некоја бразилска дистрибуција што е
100% GPL, а не Debian.
--
Арангел
[ufo.linux.net.mk]