[Ossm-members] Неслободен софтвер во дистрибуции

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Mon Jul 2 13:09:32 UTC 2007

On Monday 02 July 2007 15:00:47 Arangel Angov wrote:
> Трошење време е само. Сите го знаеме ова што го збориш. Ако те мачи тоа
> што Arch не е слободна според стандардите на РМС тогаш не ја користи, и
> немој да слушаш mp3ки и да гледаш филмови и клипчиња на било која друга
> дистрибуција пошто баш најдобрите кодеци кои што ти овозможуваат да ги
> правиш овие работи се неслободни. Некој спомна flash? :)

Музика се слуша и со Ogg и освен тие win32 кодеците другите кодеци се речиси
сите слободни. Дури и libdvdcss, иако не сите се легални во цел свет :/
Значи...ако изберам така, I'll survive.

> Btw, Debian уште од времето важи за дистрибуција што доаѓа у комбинација
> со неслободни пакети.

Везе немаш, не си ја читал филозофијата на Debian.

> PS Јас колку што знам РМС користи некоја бразилска дистрибуција што е
> 100% GPL, а не Debian.

RMS користи gNewSense Linux, а Ututo користеше одамна.

Како што реков, јас не сум таков freesoftware-only типац, само сакав да начнам
некоја корисна дискусија :)

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info