[Ossm-members] Неслободен софтвер во дистрибуции

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Jul 2 13:24:14 UTC 2007

На пон, 2007-07-02 во 15:09 +0200, Aleksandar Balalovski напиша:

> Везе немаш, не си ја читал филозофијата на Debian.

Значи, на ова мислев: Од Code of conduct-от на Debian:

We will support people who create or use both free and non-free works on
Debian.

Thus, although non-free works are not a part of Debian, we support their
use and provide infrastructure for non-free packages...

Значи, Debian нема никакви проблеми во нивните складишта да чува
non-free пакети што се инсталираат со една команда (според првичниот
муабет што го започна тука, изгледаше дека имаш проблем со ова и воопшто
со користење на неслободни кодеци).

Debian е 100% слободен софтвер кога ќе го инсталираш ама не гледам
алтернатива за некои од неслободните кодеци и flash на пример и сега за
сега е супер тоа што Debian го поддржува развојот на таквите пакети.

PS И не планирам да ги конвертирам 200ве гига mp3ки во ogg, фала. :)
--
Арангел
[ufo.linux.net.mk]