[Ossm-members] mysql.com и македонија

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Jul 4 12:42:02 UTC 2007

Здраво,

Се сложувам и со двајцата, згрешив што го посочив ISO 3166.

Идејата ми беше да се повикам на некој стандард, каде што
името се доволно се совпаѓа, до нивното решение, а сепак
Macedonia стои во преден план, така што би го голтнале предлогот
полесно, а после требаше да следи и барање за "Macedonia, the republic of"
Пациентите користат листа на држави од ОН.

MySQL policy sucks, од сега ќе гледам да користам PostgreSQL
сегде каде што можам ;)

BTW: На овие пораки ништо не ми одговорија нити сменија нешто :(

ПОЗДРАВ, Чомбе