[Ossm-members] Call for testing (Firefox, Thunderbird)

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Jul 6 11:33:45 UTC 2007

После маратонот за пријавување на грешки и маратонот за поправање на истите,
доаѓа време да се тестираат поправките...

за Firefox, симнете ја датотеката
http://damjan.softver.org.mk/firefox-mk.jar
и ископирајте ја во „chrome/mk.jar“ кај што е инсталиран firefox-от (кај мене
Firefox е во /opt/firefox - датотеката е во /opt/firefox/chrome/mk.jar)

За Thunderbird,
http://damjan.softver.org.mk/thunderbird-mk.jar
во /opt/thunderbird/chrome/mk.jar

Ќе ги замолам сите што пријавија грешки да си проверат дали им е поправена
грешката и да ги ЗАТВОРАТ соодветните task-ови на http://bugs.softver.org.mk/

Ај ова побрзо за да ги пратиме поправките до Mozilla пред да искочат 2.0.0.5
верзиите!

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )
http://wiki.lugola.net/wiki/Вечна_TO-DO_листа