[Ossm-members] SFD2007 - дискови и организирање

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Jul 20 11:53:37 UTC 2007

On Friday 20 July 2007 13:17:09 Kiril Dimeski wrote:
> Значи, за да ја оправдаме двојната регистрација, ќе се поделиме во две
> групи.
> Едната ќе прославува на плоштадот Александрија, а другата ќе прославува
> пред саат кулата.
> Потоа настанот, ќе продолжи во салата за состаноци во општината, каде што
> ќе се направат презентации, зошто слободниот софтвер е важен....

Со ова уште еднаш се докажува македонската желба за добивање колку што е можно
повеќе...го викаат цицање. Тоа се случуваше и со Убунту, кога почнаа да
испраќаат бесплатно дискови од Македонија сигурно беа најголемите нарачки. Се
вика македонштина уште...Ок, Лугоп добива 12 маички, се надевам ќе ги носите
долго. Само тоа не е во духот на движењето и на Software freedom day
foundation им прави непотребни трошоци...

Другпат може да се консултурате со други или да размислите колку е морално тоа
што го правите. Сепак овде има и повозрасни и поискусни за тие работи...

Адио.

--
Aleksandar Balalovski (keyID: FD341782)
http://blog.gemidjy.info