[Ossm-members] Проблеми и потреби на мк тимови за локализација на слободен софтвер

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Jul 31 13:11:25 UTC 2007

> Слободен софтвер Македонија сака да се запознае, да ги детектира и
> дефинира проблемите и потребите, силните и слабите страни, маните и
> предностите на македонските тимови за локализација на слободен
> софтвер.

Пред се, се бараат проблемите кои можат да се решат на технички начин ... врз
база на вашите одговори ќе се размисли за поставување на некоја
инфраструктура која ќе помогне во надминување на проблемите.

На пр. јас и новица во моментов користиме darcs(1) за да се синхронизираме во
преводот за Mozilla производите ... сега за сега се покажува како прилично
добро а и едноставно решение.

Она што darcs бара (за да се направи јавно дрво) е ssh пристап до некој фолдер
кој е достапен преку http ... моето дрво е достапно и може да се симне со
„darcs get http://damjan.softver.org.mk/Mozilla-1.8-l10n-mk/“

Како функционира сето ова:
јас го имам дрвото на лаптоп... кога поправам нешто прво правам:
darcs record - за darcs да ги забележи промените и јас да ги опишам промените
(што е-која е-зошто е);
потоа правам darcs push, за да ги upload-увам промените на горното url така да
бидат јавно достапни.

Во меѓувреме новица прави darcs pull за да го синхронизира неговото дрво
(локално на негов pc), па после прави промени, па darcs record, па после
прави „darcs send“ за да ми ги прати промените на мене по мејл.

Мене ми стига мејл со attachement, на кој јас му правам „darcs apply пачот“ па
пак „darcs push“. Е сега, кога новица би имал ssh пристап би можел неговото
дрво да го publish-ува исто како мене со „darcs push“ на некое негово url, по
што јас би синхронизирал со „darcs pull http://неговото.урл/тралала“

Понатаму може било кој трет (Иван hello) да го примени овој workflow и да
учестувува во работата околу mozilla продуктите.

Отприлика е јасно што е потребно за да функционира сево ова - за жал ssh
пристап за секого не знам колку е возможно/практично ... друга опција би било
да користиме git(2) кој колку разбирам би требало да функционира на сличен
начин, а додатно има можност да работи преку web-dav .. и веројатно е проект
кој има повеќе иднина и подршка/финтици од darcs.

Значи, ако ваквиот начин на работа е корисен, би можело да се размислува за
поставување на еден git сервер со разни дрва од l10n проектите. Со webdav
пристап за сите и gitweb интерфејс.

Но сево ова ако луѓето мислат дека имаат потреба од вакво нешто ...
експериментирајте малку... Мене не ми е потребен ваков сервер пошто имам
ресурси и ми функционира.

Од друга страна, можеби е доволно и subversion сервер да се направи ... али
subversion е ... премногу старомоден.

Или пак можеби сакате еден trac(3) сервер да се постави... има ли потреба од
тоа?? (trac можда ќе подржува git така да не се исклучиви овие опции).

Значи !!!
Овде нафрлив неколку примени за алатки кои може да бидат корисни од моето
искуство ... тоа не значи дека само тоа е потребно или дека тоа се
единствените проблеми и единствените решенија. Напишете ги проблемите со кои
се соочувате ... а после ќе размислиме како тоа технички да се помогне.

(1)
http://www.darcs.net/

(2)
git home page - http://git.or.cz/