[Ossm-members] a kingdom, a kingdom for a donkey...

Новица Наков novica at bagra.org
Mon Jun 4 05:08:35 UTC 2007

...или маичка за bug-ови... :)

имаме 2-3 mozilla firefox маички за давање. се договоривме со дамјан тие да им
припаднат на оние кои ќе пријават највеќе грешки на flyspray. ловот почнува
денес, минимумот е 20 грешки.

правило: како грешки не се сметаат пријави што сугерираат промена на некој
збор низ целиот превод. значи бараме грекши и бараме преводи кои не се
доволно јасни или кои се пресложени (лошо) и кои можат да бидат поедноставни
(добро).

бтњ, маичките се L големина. се надевам тоа нема да ги обесхрабри
покрупните. :)

бтњ2, иван (sunbird) пиши ми мејл да се договориме како/кому да ја дадеме
твојава маичка во македонија.

среќен лов! :)

--
Новица