[Ossm-members] Македонски слободен софтвер

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Jun 6 18:28:38 UTC 2007

Размислувам да отвориме сајт за македонски слободен софтвер. Да се хостира и
да се промовира. Нешто како sourceforge само што хм...да биде нешто како
портал.

Само се плашам дека нема доволно луѓе кои развиваат софтвер кај нас, а и тие
што развиваат не развиваат слободен.

Затоа еве, да собереме кворум, од Лугола има што знам...3-4 души најмногу, иам
јас некои кодови (иако се стари неам време и желба истите да ги обновувам,
радо би работел нови ако ми дозволи времето), Џоги и Павле (особено тие
двајца имаат квалитетни кодови).

Ако има барем 15тина програми кои се слободни и за кои постои желба да се
ажурираат редовно (ако е потребно) може да се отвори таков сајт, пр.
http://dev.lugola.net.

Поздрав

--
Aleksandar Balalovski