[Ossm-members] Македонски слободен софтвер

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Wed Jun 6 21:50:14 UTC 2007

On Wednesday 06 June 2007 23:22:41 Zlatko Trajceski wrote:
> Ако некој сака да го земе предизвикот и да креира сајт за развој на
> македонски слободен софтвер го подржувам, но како што кажавте малкуте
> македонски развивачи можеби се проблем, а можеби и самиот сајт ќе
> направи да добиеме повеќе.

Пред малку зборував со некои од Лугола, општ впечаток е дека има малку
програмери (за жал) и тоа што ќе постои ваков сајт мислам дека нема
значително да ја подобри ситуацијата.

Е сега, има развивачи што не се на листа или активни во нашата заедница (пр.
во моментов ми текнува само на GoodBytes, нели?) и сл. кои можат да
учествуваат на таков сајт. Корист од ова ќе имаат самите развивачи, особено
ако работат во тим, тој што ќе го користи софтверот дали од директна врска
или ќе го симне преку тракер му е сеедно. Исто може тракерот да се користи и
за локализација..

Недела ќе разговараме на состанок дали/како/што и ќе се објавиме :)

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info
gemidjy at lugola.net