[Ossm-members] Приказната за Марија

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Thu Jun 7 15:04:57 UTC 2007

Подготвуваме памфлет...хрм...може дури и за прирачник да се смета, како и што
планиравме, практично сајтот www.makethemove.net ќе оди во хардкопи верзија
затоа што има квалитетни содржини кои одговараат на замислата. Нели зборував
за прирачник за миграција, само тоа ќе е опширно и речиси неизводливо поради
фрагментацијата на дистрибуциите и работните околини, па затоа општо
претставување на можноста за миграција преку памфлетот „Вистинскиот потег“.

Поракава се однесува на воведниот дел кој го склопи Јован, каде ќе примениме
идеја веќе видена во „Слободата и Ти“, делот со приказната.

Значи Јован напиша една приказна и јас пробав да ја подобрам по моето видување
(го имам и оригиналот), па ја ставив на:

http://wiki.lugola.net/Приказната_за_Марија

Предлози и сугестии ќе е попродуктивно ако одат директно во Вики.
Добредојдени се.

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info