[Ossm-members] ( слободен ) аудио софтвер

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Tue Jun 19 22:15:25 UTC 2007

On Tuesday 19 June 2007 19:04:53 Новица Наков wrote:
> каков сѐ / кој сѐ софтвер ми треба за да правам музика ? значи ме
> интересира името на апликацијата (во windows), каков тип е таа (?) и дали
> има замена за linux.

Fruity Loops - Hydrogen (не знам дали има за Winbloze)
исто машина за тапани (drum-machine) ти е Hydrogen, супер апликацивче и работи
на сличен концепт како FL.

CuBase - RoseGarden (исто така)

за видео најмногу ја препорачувам Kdenlive според тоа што го имам тестирано.

Иако сите апликации не можат да се токмат со професионалните неслободни
апликации, има надеж, можеш да пробаш, што знам :)

Има уште еден куп вакви, исто

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info