[Ossm-members] Free speech vs. free beer

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Sat Jun 23 00:44:58 UTC 2007

On Friday 22 June 2007 23:41:33 Bozidar Proevski wrote:
> Со други зборови, што ми е гајле што англофоните не прават разлика меѓу
> слобода и цена?

Јас мислам дека сеуште има дебили кои не го преведуваат терминот Free како што
треба. Па затоа во тој контекст, значи тоа се однесува повеќе на преводот на
Free отколку на самото значење на македонски.

За да се избегне преведување на Free како бесплатен (кога станува збор за free
software), сметам дека е потребно да има ваква дистинкција која ќе служи за
појасно и конкретно дефинирање на слободниот софтвер.

Патем, ако видиме како го прават тоа другите јазици кои имаат исто збор за
бесплатно и слободно, ќе видиме дека и бугарите и србите ја користат оваа
споредба за одделување на слободен говор и бесплатно пиво

Значи мислам дека треба да стои споредбата, сеуште.

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info
gemidjy at lugola.net