[Ossm-members] Free speech vs. free beer

Biljana biljana.kochoska at gmail.com
Sat Jun 23 18:10:08 UTC 2007

On 6/22/07, Bozidar Proevski <bobibobi at freemail.com.mk> wrote:
> Здраво
>
> Ги читам новиве статии на викито на Лугола и ми направи впечаток една работа.
> Дотолку повеќе што сум ја видел на многу места.
>
> <quote>
> „Слободниот софтвер" е прашање на слобода, а не на цена. За да го разберете
> концептот мислете на „слободен говор" не на „бесплатно пиво".
> </quote>
>
> Дали *воопшто* има(ме) некаква потреба упорно да го кажуваме ова кога кај нас
> двата поими се многу јасно и недвосмислено _различни_?
>
> Со други зборови, што ми е гајле што англофоните не прават разлика меѓу
> [...]

Јас потполно го поддржувам Боби.
Мислам дека нема никаква потреба за користењето на аналогијата со
пивото која е веќе излитена.
И што има врска дека и бугарите тоа го правеле?
Јас дури и мислам дека со споредбата многу повеќе ги предизвикуваме
асоцијациите со бесплатноста.
Ако никаде не спомнеш бесплатно, зашто некој воопшто би помислил такво нешто.

--
Bi