[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Biljana biljana.kochoska at gmail.com
Mon Jun 25 09:49:17 UTC 2007

On 6/25/07, Aleksandar Balalovski wrote:
> Ти уште водиш инает али ајде...

Не! Зошто би водела и на кого би му водела?
Само мислам дека некои работи премногу конфузно се разбираат и има
потреба да се разјаснат.

> Мислам дека 5тата точка иако е така, не треба да правиме нешто ако бараме
> благодарност, мора да потенцираме колку е важно луѓето да се свесни дека
> заедницата прави нешто за нив. Ако не се благодарни барем нека не одмагаат.

Кој си ти да одлучиш што е одмагање во врска со доброто на заедницата?
Еве на пример јас сматам дека помагам за нејзино развивање и сметам
дека таквиот став „вие треба да сте благодарни" и сл. е за нејзино
одмагање.
Ако веќе правиш нешто од љубов и цело време тоа го нагласуваш wtf имаш
потреба другите да ти се клањаат?
И зашто мислиш дека ти правиш нешто за некого? Што ако некој не сака
да правиш такво нешто за него, нели тоа би значело дека не правиш? И
од кај пак за другите тоа го правиш? Јас повеќе би рекла дека го
правиш пред се за себеси.

> Вики не е блог :)

кхм, кхм
Знаеш разликата меѓу мене и тебе е што јас разбирам за што се користи
вики, како се користи, кој смее да ја користи и која и е целта.
Ти очигледно мислиш дека е само твоја и на твоите другарчиња, а јас
сум тука да ти ги скршам тие заблуди.

> Поздрав
Поздравче :)

--