[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Jun 25 10:06:13 UTC 2007

На пон, 2007-06-25 во 11:49 +0200, Biljana напиша:
> кхм, кхм
> Знаеш разликата меѓу мене и тебе е што јас разбирам за што се користи
> вики, како се користи, кој смее да ја користи и која и е целта.
> Ти очигледно мислиш дека е само твоја и на твоите другарчиња, а јас
> сум тука да ти ги скршам тие заблуди.

Хаха, ес вупинг на место. :)

Браво за страницата Би, се слагам целосно со тоа што е напишано.

„Заедницата е на сите кои се чувствуваат како дел од неа и некако
*придонесуваат* за остварување на идејата која сите ги води.“

Само некако ова со придонесов тешка работа кај нас... гледам по
македонскава блогосфера се појавија еден куп постови од типчиња што си
мислат дека те поддржуваат на некој начин со тоа што ќе го испљукаат
Арангел и/или нашата смрдлива заедница на нивниот популарен блог (фала
богу ме нема на мајспејс). :)

Само ќе го цитирам Новица: „Зошто ако 2С.мк е толку срање сите тие
подржувачи на слободниот/отворен/бесплатен софтвер со
слободен/отворен/бесплатен одлучуваат да исправаат криви дрини по
блогови, наместо да се зафатат со работа?“

Сите серат, никој не се фаќа за работа *пак*. И не барам никаков одговор
на поракава, истрошив и повеќе време од што планирав на глупости оваа
недела.

ПС Мило ми е што Би се вклучи во дискусииве на листава и придонесува со
нејзините размислувања и идеи. Па, добредојде стварно. :)
--
Арангел
[ufo.linux.net.mk]