[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Mon Jun 25 16:12:50 UTC 2007

> Луѓе, ако продолжите вака, повторно ќе ја испратите пораката дека
> никој друг не смее да зуцне без ваше одобрение. Не ви се чини дека ова
> делува како посредно банирање?

Не ми е јасно зошто се лутиш? Јас реков дека „изгледа" дека некои
блогерки го научиле Новица така да размислува а не дека тоа е така.

Банирање нема, како што впрочем и гледаш дека никој не те модерира,
ниту ти брише статии од викито...

Поздрав до Жаклина и извинување од мене. Веројатно и јас би изреагирал
така, но некои работи очигледно е потребно да се решаваат
шпански/театрално/неинтелигентно...

--
Миша