[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Biljana biljana.kochoska at gmail.com
Mon Jun 25 16:29:36 UTC 2007

> Не ми е јасно зошто се лутиш? Јас реков дека „изгледа" дека некои
> блогерки го научиле Новица така да размислува а не дека тоа е така.

Ах Миша. Не се лутам јас воопшто. Само предупредив на пораката која ја
праќате со вашето нафрлање на мене САМО затоа што си дозволив да пишам
еден пост на викито. :)
А инаку, ако јас кажам дека МЕНЕ МИ ИЗГЛЕДА нешто, како што ти кажа во
случајов, стојам позади тоа ;)

> Поздрав до Жаклина и извинување од мене. Веројатно и јас би изреагирал
> така, но некои работи очигледно е потребно да се решаваат
> шпански/театрално/неинтелигентно...

Изгледа само така неинтелигенто може да им се покаже на другите
(неинтелигентните) кој е газда, кој е интелигентен и кој знае што како
треба.

--
Bi