[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Новица Наков novica at bagra.org
Mon Jun 25 16:36:58 UTC 2007

> Па да, како што реков се инспирирав од постовите и видов дека некои
> работи не се баш јасни, така што имав добра причина да помислам дека
> секој што ќе се заинтересира за заедницата треба да има појасни
> дефиниции што таа претставува, а ова место е местото кај што треба тој
> одговор да го добие. Не нечиј блог.

сериозно би, ако навистина сакаш да напишеш дефиницја за тоа што е заедницата,
треба во најмала рака да задржиш неутрална гледна точка.

оттука, дефиницијата не може да ги содржи мислењета на еден човек (или
двајца). особено за нешто не така одредено како „заедница“. па за почеток,
ако веќе сакаш да го координираш пишувањето на една таква дефиниција, треба
да ги повикаш луѓето да го дадат своето мислење. потоа тие нивни мислења да
ги инкорпорираш во на вики страницата што ја одржуваш.

дури потоа можеби, после долга дискусија, може да се развие една дефиниција за
тоа што е заедница.

еве за да помогнам јас ќе го напишам моето мислење за тоа што е заедница.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа
http://wiki.lugola.net/Бонтон_за_ossm-members