[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Biljana biljana.kochoska at gmail.com
Mon Jun 25 16:48:20 UTC 2007

On 6/25/07, Новица Наков <novica at bagra.org> wrote:

> сериозно би, ако навистина сакаш да напишеш дефиницја за тоа што е заедницата,
> треба во најмала рака да задржиш неутрална гледна точка.

сериозно новица јас никаде не се обидов да дадам дефиниција. Пишав
само некои правила на однесувања, што мислам дека се во ред и нормално
би требало да се инкорпорираат во целосната дефиниција.

Главниот насловот е „за заедницата", а поднасловот „правила на
заедничарење" (што е некаква кованица за процесот во кој собитствуваат
луѓето во заедницата).
Никаде не пишува дефиниција.
А инаку ако почнеш да го правиш ова,
http://wiki.lugola.net/%D0%97%D0%B0_%D0%B7%D0%B0%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0%D1%82%D0%B0
би требало да се примени на сите статии на ова вики, почнувајќи од А.

--
Bi