[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Новица Наков novica at bagra.org
Mon Jun 25 17:00:07 UTC 2007

> Главниот насловот е „за заедницата", а поднасловот „правила на
> заедничарење" (што е некаква кованица за процесот во кој собитствуваат
> луѓето во заедницата).
> Никаде не пишува дефиниција.

ах, моја грешка. од топлово се измешав, правила, дефиницја, а-у... се
извинувам.

> А инаку ако почнеш да го правиш ова,
> http://wiki.lugola.net/%D0%97%D0%B0_%D0%B7%D0%B0%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1
>%86%D0%B0%D1%82%D0%B0 би требало да се примени на сите статии на ова вики,
> почнувајќи од А.

не знам колку е тоа точно бидејќи на викито има повеќе технички текстови во
смисла како се хакираат некои ствари, потоа документи на 2с.мк и некои
бонтони и чпп-а.

не сум проверил, но веројатно нема многу документи каде што тоа што јас лично
мислам (или некој друг лично мисли) има пресудно значење врз содржината на
страницата. сепак, ако најдеш такви, слободно допиши го твоето мислење.

--
Новица

http://wiki.lugola.net/Вечна_TO-DO_листа
http://wiki.lugola.net/Бонтон_за_ossm-members