[Ossm-members] ЧПП Ажурирање

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Mon Jun 25 17:01:11 UTC 2007

On Monday 25 June 2007 18:48:20 Biljana wrote:
> би требало да се примени на сите статии на ова вики, почнувајќи од А.

Не, ама пошто ти си земаш за право (нели и за тебе важи тоа „која си ти па сеа
дојде овде и ни кажуваш како треба?“ кое ти го потенцираше), да воспоставуваш
некакви псеудо правила за нашата заедница, тогаш мора да потенцираме дека тие
правила се воспоставени од Би (Билјана Кочовска ако сакаш).

Со оглед на тоа што некој можеби ќе дојде и нема да се согласи со нив, еве јас
на пример, и што? Не треба да сум дел од заедницата бидејќи не ги почитувам
правилата напишани од Би?

Ајде ти се молам прави нешто попаметно! Се чини кај ќе стапниш трева не никне.

Како може на така скромен проект како што е Вики на кој работи целата заедница
за кој се залагаме сите, а мене ми претставува особено задоволство да го
правам сето тоа и „проектот“ го сакам многу повеќе отколку ти (можеш да
прашаш кој сакаш, можеш да бараш кај мене на Блог колку само сум се гордеел
со Вики), да му штетиш со вакви одмазднички делувања?? Дали не ти е срам на
твоите 2* години да го правиш тоа?? Па јас да бев како тебе ќе се закопав
некаде и немаше да излезам едно 10г. после гомнариите што ги направи.

И да, нема да можеш да му наштетиш на Вики бидеќи секојден правам бекап! :)
Ова не го сфаќај како закана, ТЕ МОЛАМ, не отворај блог-постови, не враќај,
игнорирај ме, за тебе не постојам!

И повик до сите, НЕ ГО ХРАНЕТЕ ТРОЛОТ!! Ако наштети на содржините на Вики,
корегирајте и пријавувајте.

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info