[Ossm-members] Предлог 2С.мк Веб 2.0 лого

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Wed Jun 27 12:20:55 UTC 2007

> Треба да е посериозно, поминималистичко за да биде ин подолго време.

И јас мислам така. Не толку за да биде ин колку што сум поборник на
минимализмот.

Од она што можам да го забележам:

1. Досегашното лого со фотографијата од гулабот ми е супер и како
меморандумски амблем и воопшто како лого.

2. Ако треба да се направи минималистичко лого - тогаш доволно е само
контурите и кецовите и нулите. Крукчињата и вакви какви што се, а и
било какви ако мене ме прашуваш... го затвораат гулабот... а ние сме
од „слободен софтвер" нели: ;-)

--
Misa Popovik