[Ossm-members] Предлог 2С.мк Веб 2.0 лого

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Wed Jun 27 12:31:29 UTC 2007

На сре, 2007-06-27 во 14:18 +0200, Новица Наков напиша:

> јас мислам дека некој apple трик би бил многу кул - на пример, плава, црна и
> бела варијанта, ама и гулабот да биде плав, црн, бел соодтветно (или некоја
> ниијанса - како тоа иде...)

И ја сум за поминималистичка варијанта. Тоа гулабот малце заебан е за
манипулација многу е долг и широк, а ептен па ако го намалиш не се гледа
кругчето со бинарни ко што треба... Не знам, нека го решат дизајнериве
некако... :)
--
Арангел
[ufo.linux.net.mk]