[Ossm-members] fsfe: 6 прашања за националните институти за стандарди

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Jun 27 14:13:28 UTC 2007

On 6/27/07, Новица Наков <novica at bagra.org> wrote:

> всушност odf.slobodensoftver.org.mk за кој мислам дека треба да одредиме
> уредник кој ќе има задача да објавува барем еден ваков текст месечно и да
> направи spam листа од медиуми и владини мејлови кај што ќе им праќа њузлетер.

Се сложувам. И треба историски уште да се додатад сите земји што го
прифатиле, само не знам како се вика Adopters на македонски

Да речеме менито
Adopters
и листа на земји што го прифатиле како Франција, Норвешка, Еу и сл..
Ова јас ќе го направам, кажете само како да го крстам менито :)

--
Igor Stamatovski
info at slobodensoftver.org.mk