[Ossm-members] spodeli

Misa Popovik popmisa at gmail.com
Sat Jun 30 09:42:04 UTC 2007

Пред неколку дена го регистрирав spodeli.org домејнот за чадор иницијатива на
2с.мк која ќе се занимава пред се со слободна култура.

Од денес, адресата си доби и страна па повикувам:

1. оние кои контактираат со креатори на содржини (филмаџии, видеографи,
писатели, музичари, блогери) да им го претстават примерот на слободна култура
(види freedomdefined.org) и им ја понудат можноста и spodeli.org да биде
нивна промоција.

2. оние кои знаат веб дизајн, арт дизајн и администрација да ми се обратат
мене, за да можеме да изградиме портал до есен.

Благо Капсаров се вклучи малку порано и го нацрта глуварчето, кое мислам дека
е одлично лого, затоа што ја симболизира леснотијата и природноста на брзото
ширење на слободната култура.

толку за почеток... посетете ја страницата