[Ossm-members] spodeli

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Sat Jun 30 13:26:20 UTC 2007

На саб, 2007-06-30 во 11:42 +0200, Misa Popovik напиша:
> 1. оние кои контактираат со креатори на содржини (филмаџии, видеографи,
> писатели, музичари, блогери) да им го претстават примерот на слободна култура
> (види freedomdefined.org) и им ја понудат можноста и spodeli.org да биде
> нивна промоција.

Океј, ми изгледа одлично.

Веќе го контактирав другар ми од АКК - (Кино клуб Скопје - прават
аматерски филмови дечките) и му дадов да чита и му кажав за што се
работи, иако го имам давено многу други пати со истиов муабет, мислам
дека и за него и за сите други ќе биде многу полесно кога ќе имаме готов
сајт со содржини на македонски.
--
Арангел
[ufo.linux.net.mk]