[Ossm-members] spodeli

Aleksandar Balalovski gemidjy at lugola.net
Sat Jun 30 14:40:42 UTC 2007

On Saturday 30 June 2007 11:42:04 Misa Popovik wrote:
> 1. оние кои контактираат со креатори на содржини (филмаџии, видеографи,
> писатели, музичари, блогери) да им го претстават примерот на слободна
> култура (види freedomdefined.org) и им ја понудат можноста и spodeli.org да
> биде нивна промоција.

Една од работите што се зацртани за работа на новата невладина (ИПСИ) е и
делување во правец на слободната култура. Имам контактирано со неколку
музичари, дури и една агенција за посредување (и продукција) и други уметници
(писатели, ташаци...) кои се сложија да ги одобрат своите трудови како
слободни или (ако немаат) да снимат/направат нови кои ќе се слободен труд и
кои ќе им дојдат добро за промоција (пр. немаат пари да снимат песни, ние ќе
средиме). Во тој правец зборував и со едно скромно студио од Битола кое се
сложи ефтино или бесплатно да ни сними по 3-4 песни од 2-3 автори кои може ќе
се објават и како цел албум (слободно се разбира).

Од трет агол, пак :) Јас во средно пишував поезија која сакам дел да ја
објавам. Дел велам поради тоа што некои работи не се за читање, средношколски
фрустрации и сл.. :) Па, штом ги дигитализирам материјалите (имам текстови и
од други автори, состави, писмени работи, проза итн...) ќе ве известам.

Супер идеја во секој случај!

--
Aleksandar Balalovski
http://blog.gemidjy.info